vrijdag 7 juli 2017

Looking for a new home

Afgelopen week kregen Kevin en ik te horen dat ons huurhuis is verkocht en dat we opzoek moeten naar een ander huis. Dat is natuurlijk heel jammer, we hadden gehoopt hier nog een tijdje te kunnen wonen. Maar ik vertrouw erop dat we vast iets moois gaan vinden! En het biedt ook weer nieuwe kansen. 

Want voordat we überhaupt een andere woonruimte hebben gevonden ben ik alweer druk aan het nadenken wat ik zou willen aanpassen aan ons interieur. De vaste elementen groen en licht zullen blijven. Maar er zijn een paar dingen die graag zou willen toevoegen aan ons interieur. Zo zijn er drie producten die ik laatst tegen kwam en nieuw zijn uitgekomen. Deze kregen dan ook gelijk een plekje op mijn verlanglijstje.

1 SVALNÄS
Verliefd ben ik op het nieuwe kasten systeem van IKEA, deze staat dan ook hoog op mijn verlanglijstje. De SVALNÄS wandbergcombinatie kast vind ik mooi door zijn eenvoud en je kunt er mooi je favoriete spullen neerzetten. Op Pinterest kun je veel mooie inspiratie beelden vinden als je zoekt om SVALNÄS Livet Hemma.

2 IKEA meets HAY

Een collectie waar ik ook niet op kan wachten is de samenwerking tussen IKEA en HAY. De eenvoud, functionaliteit en esthetiek van HAY in een collectie van IKEA; klinkt al een geweldige combi en dat is het ook. Helaas moeten we nog even wachten tot oktober, dan zal de collectie in de winkels verschijnen. Maar deze week kwam al de eerste beelden naar buiten. Het is het beste van Zweden en Denenmarken bij elkaar. De collectie zal bestaan uit een minimalistische banken, koffietafels, accessoires en textiel. Can’t wait!!

3 FEST Amsterdam x Mae Engelgeer

Ook van deze samenwerking word ik erg blij. FEST Amsterdam in samenwerking met de ontwerpster Mae Engelgeer. De collectie heet Crush en staat voor energie van een speelse verliefdheid. De kenmerkende grafische lijnen en vlakverdelingen van Mae Engelgeer zijn duidelijk terug te zien, het is speels en minimalistisch. Op dit moment hebben wij een grijs vloerkleed en een grijze bank. Dit mag van mij wel wat lichter, het vloerkleed wat je op de afbeelding ziet zou perfect zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten