vrijdag 2 juni 2017

New Love

Als iemand die interieur fan is heb ik altijd wel iets op mijn verlanglijstje staan. En die lijst groeit alsmaar door. Het gaat van accessoires tot meubels. Een tijdje geleden bekeek ik de nieuwe collectie van Sissy-Boy Homeland, daar zag ik de stoel Wired. Ik was gelijk fan. Aangezien ik hem nogal prijzig vond dacht ik, ik vraag hem voor mijn verjaardag! Maar dan moest ik nog wel wachten tot 17 mei….. en eigenlijk wou ik niet zo lang meer wachten. Stel je voor straks is hij uitverkocht #paniek. Gelukkig was Vriendje lief zo aardig dat ik de stoel al eerder van hem kreeg voor mijn verjaardag! #happy 




 En ik ben er heel blij mee! Hij sluit mooi aan bij de stijl van ons huis. De stoel is robuust en stevig. Hij is verkrijgbaar in de kleuren wit, zwart en mintgroen. Ik heb gekozen voor de zwarte omdat die het beste past bij de rest van onze meubels. En doordat het een neutrale kleur is kan hij lang mee en kan je hem met verschillende materialen combineren. En niet geheel onbelangrijk hij zit ook erg lekker. Hij wordt in elkaar gezet geleverd dus dat is heel handig, kun je er gelijk lekker opzitten;).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten